Розділи

Головна

Міська влада

Виконавчi органи ради та вiддiли

Документи

Розпорядження міського голови

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ДНІПРОРУДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

М І С Ь К О Г О Г О Л О В И

 

22 січня 2021 № 18 

 

Про скликання 16.02.2021 року чергового засідання виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради 

 

Відповідно до п. 4.1; п. 4.2. розд. 4 Регламенту роботи виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради, керуючись п. 20 ч. 4 ст. 42, ст. 53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Скликати чергове засідання виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради 16.02.2021 року о 14:00 год. в залі засідань міської ради.

2.Включити до порядку денного засідання виконкому питання згідно додатку (додається).

3.Проєкти рішень, які виносяться на розгляд виконавчого комітету 16.02.2021 року, розмістити на офіційному сайті міської ради dnrada.gov.ua.

 

Міський голова Євгеній МАТВЄЄВ

 

 

 

Додаток
до розпорядження міського голови
22 січня 2021 № 18

 

Порядок денний засідання виконавчого комітету 16.02.2021 року: 

1. Про виконання міського бюджету на 2020 рік.

Допов. Кудлай О. – начальник Фінансового відділу.

2. Інформація про підсумки фінансово-господарської діяльності комунальних закладів міста (заклади освіти, позашкільної освіти, культури) за 2020 рік.

Допов. Лушнікова Н. – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів.

3.Про надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим та іншим категоріям громадян міста.

Допов. Лушнікова Н. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів.

4.Про затвердження додаткового списку дітей на пільгове харчування в комунальних дошкільних навчальних закладах міста у І кварталі 2021 року.

Допов. Лушнікова Н. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів. 

Примітка: до порядку денного можуть бути включені інші питання, які потребують негайного вирішення.

 

 

 

Керуюча справами виконкому Наталія ТОРОПОВА